29 May 2014

Happy Birthday My Love

ﺒﺴﻡﺍﻠﻠﻪﺍﻟﺭﺤﻤﻥﺍﻟﺭﺤﻴﻡ
ﺍﻟﺴﻼﻡﻋﻟﻴﻜﻡ

29 May 2014, 12.00 A.M.

Genaplah umurnya 25tahun. Walaupun tua aq beberapa hari dari dia, tapi tak kisahlah sebab tahun tetap sama.
Siapa dia?? Dialah salah seorang yang ada dlm carta hati aq sekarang ni.
Muhd Kamarul Naslan. Kekasih besar aq.
Dak bucuk aq.

Happy birthday my dear love.
owho, pagi tadi dah ter"hujan" di dalam kereta.
sebab nya kelakar la pada aq, if think about that.
"Hujan" disebabkan ayat sendiri.

kisahnya, aq bukanlah seromantis, mulut manis, pandai amik hati, or pandai memujuk.
aq seorang yg lurus, straight forward, don't has conner2.
so kisahnya pagi td cakap dalam telipon and wish him birthday, also together air mata jatuh.
hahah.. Sambut birthday org tapi menangis bagai. aiseh cengeng nye ko ecah.

dak bucuk, saya tak ada present and suprise nak bagi kat awak.
tapi saya nak cakap, selagi saya bernafas, jika diizinkan Allah, saya nak jadi yang terbaik untuk awak.
nak bersama awak dalam suka dan duka. nak menemani awak sampai akhir hayat.
dan setia pada awak sampai bila2.
saya nak wish kat awak, semoga apa yang awak usahakan dan lakukan selama ni akan memberi hasil.
semoga kesihatan awak sentiasa baik. semoga kebahagian dan kejayaan sentiasa bersama awak.
semoga rezeki takkan pernah putus untuk awak.

"ﺍﻜﻭ ﺇﻨﺴﺎﻥ ﺒﻴﺎﺴﺎ"

No comments:

Usia Ku

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Daisypath Friendship tickers