12 October 2010

.::Jenayah Sekarang::.

assalammualaikum..selamat malam..actually sekarang busy dengan assignment as usual..tapi aq terbace satu kisah yang berlaku kat KL..sama ade betul atau x..wallahualam..jom bace dulu then korang paham...


Hal ini berlaku di KL baru2 ni..cara baru orang memperdaya perempuan untuk dirogol. Kawan dia sendiri yang telah menjadi mangsa. Kawan dia keluar ofis agak lewat iaitu agak2 dekat malam juga. Dia terserempak dengan seorang kanak2 menangis di tepi jalan. Kerana kesian, dia hampiri dan bertanya budak tu kenapa dia sorang2 petang2 begini. Budak tu kata yang dia dah sesat dan minta dihantar balik ke rumahnya. Budak tu kemudiannya menunjukkannya sekeping kertas yang tertulis alamat rumahnya. Perempuan ni kira berhati mulia, tanpa mengesyaki apa2 terus bawa budak tu ke alamat berkenaan. Setibanya di rumah itu, dia pun menekan loceng pintu.. Sejurus kemudian dia pengsan lantaran loceng berkenaan disambungkan dengan wayar berkuasa tinggi.



 Hari berikutnya apabila dia tersedar, dia berada di sebuah rumah kosong di kawasan berbukit, dalam keadaan telanjang. Kondom ada di merata2 dengan air mani berhamburan. Tak kurang 20 kondom semuanya. Dia langsung tak mengenali penyerangnya. Begitulah jenayah akhir2 ini mensasarkan mangsanya. Jika terserempak dengan keadaan sebegini, jangan sesekali turuti kemahuan kanak2 itu, sebaliknya hantar je dia ke balai polis yang berdekatan.

P/S: Hantarlah kepada rakan2 anda yang wanita supaya mereka berhati2 & hantar pada rakan2 anda yang lelaki supaya mereka boleh memperingatkan adek2, kakak2 & ibu mereka. Selamatkan mereka dari menjadi mangsa syaitan yang bertopengkan manusia. Jangan biar naluri keperihatinan mereka mendatangkan bahaya pada mereka sendiri.


Yang Ingin Berkongsi:

4 comments:

LainaSofia said...

takutnya :(

Sweet Cleopatra said...

tu la kne sentiase berjaga2..
kalau2 jumpa kes cmni..
baik anta jek budak tu kt balai polis..
kdang2 lbh trjamin..:P

JaZMin said...

scarynya kan...hmmm~
ape la jaat sgt org skarg ni~

Sweet Cleopatra said...

btol tu min..
ummat akhir zaman...
kdg2 nafsu menjadi2..
tu la org yg xbrfikir sblom wat sesuatu..
kdg2 niat baik tp dibalas jht oleh manusia..
xpe tggu la balasan kt akhirat t..:D

Usia Ku

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Daisypath Friendship tickers