20 August 2010

.::Kemalangan yang xdiingini::.

assalammualaikum..selamat petang and selamat hari jumaat..nk story kisah hari ni la kan..pas jek habis class kol 12 td..aq teruslah balik rumah..sesampai jek kat dalam bilik aq pon on la laptop..tengah2 on tiba2 aq dengar something kat bawah laptop aq..bunyi yang something aq xtaw apekah ia..dengan mushkil nya la kan..aq pon angkat la lptop aq tu..dengan kipas2 laoptop aq angkat sekali..dengan xsemena2 pas jek angkat aq ternampak benda kecik tengah meronta2..aq tenung pnye tenung rupa2 nya ekor anak cicak yg putus sedang meronta2 mencari badan cicak nya..

harap maklum okey...
aq geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii sangat2 dengan cicak..

MyEm0.Com MyEm0.Com

so bila kejadian n kemalangan yang x di ingini ni berlaku..aq ape lagi memang bergetar la badan menahan geli..n benda yg berbunyi sedari aq on lptop still berbunyi..lupa nak cakap..aq dengar bunyi tu dari arah bawah lptop iaitu kat kipas laptop aq..so dalam kepala memang da target sesungguhnya anak cicak yang kehilangan ekor nya still ada kt kipas laptop aq yang still lagi brputar mengeluarkan angin untuk menyejukkan laptop..dengan perasaan geli and takot ank cicak tu melompat kat aq,terpaksa la memberanikan diri untuk mencabut usb kipas yang trpasang kat lptop..bila da cabot bunyi pon hilang..

so my feeling that time is: I still feel ticklish in an accident that happened on my laptop fan, When the laptop is on my bed "..

MyEm0.Com

so ini menunjukkan bahawasanya..si cicak menemui ajal dalam kemalangan bersama kipas laptop di atas tilam tempat aq tidur..itu lagi lah wat aq rse eiiiiiiuuuuuuuuuuuu...nk jerit kuat2..even aq sedih tengok anak cicak tu mati katak gitu jek..sapa suruh dia dok menyelit kat laptop aq kan..hihi..


nukilan:

2 comments:

LainaSofia said...

semoga ia dapat bersemadi dengan tenang . jangan kacau akk dalam mmpi dah la . haha

Sweet Cleopatra said...

laina..hahah..tu la..jgn die msok kjar akk dlm mimpi..xrela2..haha

Usia Ku

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Daisypath Friendship tickers