25 September 2010

.::Hati Ku Bersedih::.

assalammualaikum..
lame xupdate kan..assignement ade 6..sume lom anta..masa da singkat..
dalam keadaan camni..aq ade masalah..pada aq ia memang masalah..
aq ade sahabat..yang amat aq sayang..tapi sejak beberapa ari ni die mcm xpedulikan aq..
memang terasa..if tanya, msj, call sume xde respond..ape silap aq.. 
aq ni mnyusahkan dia ke??klo xnk kawan ngn aq tros trg la wahai sahabat..
dari mnyeksa aq mcm ni..bukan xtaw peragai aq kalau ada msalah akan selalu pikir smpai jmpa punca..
aq nak nangis sangat2 bila aq xdipedulikan..
aq hepi tgk die hepi..tp jgn buat aq mcm ni...
aq msj sume xberbalas..tapi aq tgk ngn orang lain die ok..
pernah dulu kau buat begini..n aq da taw knp..
tp ape motif skrg kau buat bgini lg pdku..
kau mungkin xberada ditempat aq, xmerasai ape yang aq rase..
kau mungkin xpenah taw aq menderita terseksa..
kerana aq menyayangi sahabat aq selama2nya..
YA ALLAH..berikan kekuatan pada diriku...



Yang Suka Berceloteh:

2 comments:

AiN5zOL said...

bubu xmo la sedih2 ea...
sy nk jd kwn kamu lg...
smpai bile2...
insyaallah 1 ari nti die akn sedar jugak, n akn bgtau kat ibu ape yg jd sbnar nyer...
bubu xmo sedih2 ea..kami2 kn ade kat cni untk kamu..

normaswida binti ismail said...

kamu jangan la sedih2...walaupun saya tidak mengetahui ape masalah kamu..tapi banyak2 kan bersabar la ye....erm.. ape pun saya nak jadi kawan kamu juga....hehehe..
tingkatkan kesabaran kamu yer...
perbnyak kan doa atas ape yang berlaku..hehehe..k...:)

Usia Ku

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Daisypath Friendship tickers