17 July 2011

.::Sahabat Sejati::.

hari ni aq hepi. sebabnya???aq DISENARAI TERATAS antara sahabat2 yang ada untuk dia. siapa dia? adalah seorang sahabat and teman yang special buat aq. ^^, . hepinya aq rasa, sebab ada yang menghargai aq sebagai sahabat. Hey awk yang membaca, saya taw awak akan bace post ni dan awak taw yg post ini untuk awk..terima kasih ye awak. awak tergolong diantara sahabat2 yang sangat saya sayang and respect. you are special one for me. sebab awak adalah awak. and orang lain xkan boley gantikan tempat awak. sampai matipun awak akan tetap menjadi sahabat sejati dunia akhirat dihati saya. "SAHABAT SEJATI" amat sukar untuk saya jelaskan. setiap orang ada maksudnya sendiri untuk describe sahabat sejati ni. pada aq biarlah aq jek yang taw maksudnya. :P . hey u! yup awk lah..sekali lagi terima kasih coz hadir dan menjadi sahabat yang sangat memahami. sentiasa ada dikala suka duka saya. terima kasih ye awak. saya janji sampai saya mati pun saya xkan lupakan awak.
(^_^)v

No comments:

Usia Ku

Lilypie - Personal pictureLilypie Angel and Memorial tickers
Daisypath Friendship tickers